Outside the box branding
Companiile care sunt angajate in astfel de proiecte cauta mereu metode noi de a extinde vizibilitatea unui brand, al unei campanii si a atrage publicul tinta.
Cele mai reusite proiecte sunt cele in care si participantul ramane cu ceva tangibil, care sa ii reaminteasca de eveniment si de brand.
In anul 2014, BDG a desfasurat pentru Jagermeister campania de branding We Own The Night.
La baza campaniei a stat publicitatea de tip BTL (Beyond the Line), orientata exclusiv catre consumator.
Printr-un numar mare de evenimente, in cluburi din locatii si orase diferite, Jagermeister a cucerit Romania si a obtinut vizibilitate la nivel national, on site dar si on-line.
Echipa tanara si dinamica a reusit sa implementeze un concept diferit de distractie, emanand o energie pozitiva care a cucerit imediat.
Printre fiole de Jagermeister, fanfara, tatuaje si spectacole deosebite, initiatorii campaniei s-au gandit si la o strategie de marketing foarte eficienta de a ramane in mintea consumatorilor.
Cabina foto Epics photobooth a inlocuit flyerele si pliantele clasice.
Printuri instant, personalizate cu brandul Jagermeister si pline de zambete surprinse si distribuite instant.
In acest fel, a aparut garantia ca amintirile la photobooth vor fi pastrate, rememorate, iar mai mult, ele vor fi introduse si in cercurile de prieteni ale participantilor.
Automat si vizibilitatea brand-ului crescand exponential.
Un alt avantaj al ceea ce noi numim Epics Branding este faptul ca acest tip de promovare poate sa fie folosit si in mediul online instant, pozele fiind incarcate in timp real pe site-ul Epics sau, la alegerea clientului, ele pot fi postate si pe pagina de Facebook sau pe alte retele sociale.
Si uite asa, cu zambete si multa distractie, fotografiile Epics personalizate cu brand-ul Jagermeister au devenit un instrument eficient de publicitate BTL pentru BDG.
Ii multumim echipei organizatoare pentru colaborare si ii dorim la cat mai multe campanii de acest fel, executate cu la fel de mult impact si profesionalism.
Iar Epics Photobooth nu se opreste aici cu acest concept. Fie ca e vorba de branding personal si pe printuri va fi scris “Epica Ioana” sau “Dan, capitanul de plai”,fie ca vorbim de companii nationale sau internationale, pastram spatii de personalizare pe printurile noastre.
Fluturasi vesnici care isi vor face loc in mii de case, portofele, pe frigidere, la bunici in vitrine sau pe wall-ul prietenilor.
Fiti mereu creativi, mereu epici!
Think and brand outside the box!
Autor: Cătălina Gal – cofondator Epics
Comments are closed.