Clipa e creata ca sa o petreci. Iar amintirile sunt secunda cu secunda.
Cine nu isi doreste sa pastreze vesnic clipele frumoase? Tineretea, noptile pierdute cu prietenii, zambetele, hohotele de ras, distractia. Timpul nu este reversibil, dar amintirile sunt. Si unde altundeva le gasim, daca nu in fotografii?
Epics are un prieten care a inteles acest lucru si care, la 80 de ani, inca se tine de party-uri. S-a nascut in 1935 si de atunci, iubeste distractia si tatuajele.
Cu siguranta toti il cunoasteti. Il cheama Jagermeister, iar pentru ca e cool si s-a dovedit a fi sufletul petrecerii, BDG a inititat pentru el anul trecut campania de branding We Own The Night.
Cu un numar de 11 evenimente, in 11 locatii diferite si mii de amintiri Epics, Jagermeister a cucerit Romania.
Show-uri incendiare, oameni frumosi, si distractie fara masura. Pentru o noapte perfecta, batranul Jagermeister a fost consumat cu masura, dar Photobooth-ul Epics si-a depasit toate limitele.
Poze peste poze, printuri peste printuri, toate au ajuns in buzunarele celor prezenti si s-au transformat in amintiri nemuritoare. Sloganul “Are you in?” s-a facut auzit in toate colturile tarii, iar legenda va spune ca a impietrit alaturi de zambetele epice. Peste ani se va regasi pe frigidere, pagini de profil, prin vitrine, portmonee, albume foto.
Oricat de epici am fi noi, Campania We Own The Night ne-a impresionat peste masura si cu fiecare eveniment, ne-a incarcat tot mai mult cu energie pozitiva, ca sa fim si noi la inaltime pentru un brand cu aproape patru milioane de fani in Romania.
Ne plac provocarile. Iar succesul a fost pe masura asteptarilor. Photobooth-urile noastre au dovada acestui lucru. Am cuantificat zambetele, pozele, distractia si am ajuns la concluzia ca timp de 11 nopti prin Romania, istoria s-a scris pe printuri Epics.
Ii multumim echipei BDG pentru colaborare si ii dorim la cat mai multe campanii de acest fel!
We are in! Everytime!
Autor: Cătălina Gal – cofondator Epics
Comments are closed.