Urmează un eveniment. Vrei să fie perfect. Invitații trebuie să lase telefoanele. Bine ar fi să danseze. Și când fac pauze, să fie scurte.
Iar în final, trebuie să plece cu AMINTIRI. Și bine ar fi să nu te sune a doua zi pentru poze. De asta ai nevoie de un photobooth. Dar cum alegi un photobooth?
Ai nevoie:
-să ocupe puțin spațiu
-să poată fi montată în sală, ca invitații să nu iasă constant, ci doar să facă o scurtă pauză de respiro
-să aibă un asistent elegant și constant atent cu invitații
-photobooth-ul să fie rapid
După ce criterii să te ghidezi când alegi un photo booth?
Sfaturile noastre, ca să obții cel mai bun prestator de servicii și să eviți situațiile neplăcute, sunt:
1.Ai suportul complet al firmei?
Cum poți verifica? Sună sau dă un mail. Dacă răspund repede, atunci poți fi fără grijă, sigur vor răspunde rapid și la cerințele pe care tu le vei avea pe parcursul colaborării. Sigur au angajați care se ocupă de aceste aspecte și nu sunt persoane individuale care lucrează și vor să aibă un venit suplimentar în week-end, în restul timpului având un job.
2. De cât timp se află firma pe piață?
Ofertă există din plin. Și în tot mai multe orașe. Dar nu confunda firmele cu experimentele. Cu cât experiența crește, poți avea încredere. Întreabă de când fac evenimente. Întreabă rata de succes. Întreabă câte aparate au în total. Mai mult înseamnă mai bine, pentru că o firmă căutată va fi în continuă creștere. Ce tip de echipament folosesc? Dacă vrei ca evenimentul tău să fie unul de calitate și suntem siguri că vrei, nu poți avea poze pline de pixeli, imprimate pe o coală de hârtie subțire ca de xerox. Nu trebuie să fii expert ca să detectezi photobooth-ul potrivit.
Dacă ți se răspunde cu DA la următoarele întrebări, ești pe drumul cel bun:
-camera are calitate HD?
-ecranul are o diagonală de peste 15 cm?
-imprimanta printează în sub 12 secunde?
-blitzul este profesional?
3. Au referințe?
Dacă unii dintre prietenii tăi s-au folosit de photobooth la un eveniment, vorbește cu ei. Cum au fost asistenții? Cum s-a pliat acesta pe tematică?
Caută pe pagina de web și pe facebook recenziile. O firmă serioasă are review-uri de la clienții săi. Și caută nume mari în portofoliul firmei. Fii convins că dacă Samsung, Red Bull, Lorand Soares Szasz sau Iveco a lucrat cu o firmă (în repetate rânduri), atunci firma e una serioasă.
4. Asigură-te că sunt profesioniști și vor rezista până la evenimentul tău!
Compania are marcă înregistrată? O marcă înregistrată înseamnă bani, investiție într-un nume. Iar numele este unic. Asta înseamnă că firma este serioasă și nu se gândește că în doi ani va dispărea de pe piață. Și mai înseamnă ceva foarte important: are imaginație!
Tot profesionalismul îl vezi în detaliile simple. Îți oferă un contract și factură? Pare ciudată întrebarea, însă e foarte important. Dacă o firmă încearcă să păcălească statul, nimic nu îți garantează că nu va încerca la fel și cu tine.
5. Ce servicii primești? Și ce mai poți alege?
Cu cât mai multe, cu atât
mai bine. Dacă firma zice nu la o cererea de-a ta, oricât de nebunească, nu e partenerul potrivit pentru tine. Ar trebui să spună că va face orice ca să îți îndeplinească cererea, chiar dacă nu are legătură cu domeniul. Asta denotă implicare, resurse, contacte și arată că le pasă de tine.
Și mai întreabă întotdeauna dacă au colaboratori. Asta te scutește pe tine de o muncă suplimentară de căutare și chiar poți obține reduceri.
Credem că după acest articol ştii cum alegi un photobooth pentru evenimentul tau. Sperăm că te-am ajutat. Spor la căutări și un eveniment memorabil!
Autor: Cătălina – cuvinteetc.ro
Comments are closed.