De ce? Pentru ca orasul este plin de evenimente cu ocazia 14 Februarie, dar toate evenimentele sunt pentru cei care deja au jumatatea.
Am dorit sa initiem o campanile care sa ajute, prin Photobooth, si pe cei care sunt singuri.
Descrierea campaniei
Love Service- Pentru cei in pana de Valentine’s
In cadrul Iulius Mall, am amplasat doua aparate, unul pentru persoanele de gen feminin si unul pentru cei de gen masculin.
Indemnul catre participanti a fost:
Îţi facem o poză instant, se incarca si pe Facebook, strângi Like-uri şi devii cel mai dorit Valentin sau cea mai sexy Valentină!
Odata intrat in Service, ai nevoie doar de zambete si multa imaginatie.
Te batem la cap (la propriu) cu accesorii Epics, tablite cu mesaje amuzante si fotografii nelimitate.
Ai zece zile la dispozitie, pana in 24 februarie, sa iti convingi toti prietenii de pe facebook ca esti cel mai dorit Valentin, respectiv cea mai sexy Valentina si sa strangi cele mai multe like-uri.
În 24 februarie, de Dragobete, eşti cel mai tare din parcare, premiat, cu pereche şi cuplat! Cel mai dorit Valentin şi cea mai dorită Valentină vor primi câte o SESIUNE DE SHOPPING ÎN VALOARE DE 600 DE LEI, în magazinul Ecco.
Iar cum toti stim ca dragostea trece prin stomac, pentru primii 70 de Valentini v-am pregatit cate un VOUCHER SUBWAY CADOU!
De Valentine’s Day, zambeste, distreaza-te, iubeste!
Beneficiile campaniei:
Am dorit sa aducem un element inedit intr-o mare de evenimente menite celor indragostiti.
Am adus prin aceasta campanile un plus de implicare si expunere Iulius Mall, care a putut oferi si celor single o amintire sau un moment inedit in aceasta zi.
Campania s-a desfasurat pe parcursul intregii zile si a adus nu doar amintiri instant personalizate cu Iulius Mall, dar si expunere on-line, printr-o activitate constanta pe pagina organizatorului.
Concept: Epics
Autor: Cătălina Gal – cofondator Epics
Comments are closed.