România este o țară cu foarte mult potențial, iar dacă noi reușim să facem ceva pentru a-i dezvolta acest potențial, toți vom avea de câștigat. Iar pentru acest lucru nu trebuie să așteptăm și să îi lăsăm pe ceilalți să facă primul pas. Adevărul este că fiecare dintre noi ne putem aduce propria contribuție societății. Epics Photobooth știe acest lucru. Din acest motiv noi suntem prezenți în cât mai multe locuri. Am participat la festivaluri de muzică, cea mai recentă experiență de acest gen fiind la Untold Festival, am creat o campanie unică la Târgul de Cariere, am participat la un eveniment organizat pentru copii, părinți și viitoare mămici, iar portofoliul nostru se află într-o continuă dezvoltare.
Încercăm să punem mai mult accent pe tineret deoarece acesta reprezintă viitorul țării, iar adevărul este că milioane de tineri au zâmbit în instantaneele Epics și numărul lor crește cu fiecare zi. Nouă ne plac provocările și ideile ingenioase și de aceea încercăm să avem o prezență cât mai variată.
În ceea ce privește tinerețea, noi credem în zicala care spune că tânăr este cel care învață în fiecare zi ceva nou. Astfel, Epics Photobooth își păstrează spiritul tânăr învățând ceva nou de la fiecare eveniment realizat. Din acest motiv, considerăm că este o onoare faptul că vom participa la Târgul Inter-Regional Dedicat Firmelor de Exercițiu, care va avea loc în Stațiunea Straja din Județul Hunedoara, un loc de poveste plin de energie pozitivă, unde tinerii antreprenori vor avea parte de inspirația necesară. Astfel că în perioada 13-17 august 2015 noi vom fi acolo și îi vom susține pe aceștia, care își vor da silința de a schimba România. Acești tineri reprezintă viitorul, iar noi îi susținem cum putem mai bine, ceea ce înseamnă că în aceste 5 zile vom face poze instant care vor fi păstrate pentru totdeauna. Ei vin cu ideile, noi venim cu amintirile, iar împreună ne asigurăm că oferim tot ce avem mai bun pentru un viitor strălucit.
Iar în ceea ce te privește pe tine, om epic, tu cum ai schimba viitorul?
Autor: Echipa Marketing
Comments are closed.