Dragi cititori,
Așa cum am promis în blogul anterior, a venit momentul să revin cu alte 5 povești. Alte 5 Experiențe de la EpicsPhotobooth din care cu siguranță am învățat ceva și din care am tras câteva concluzii importante.
*relatările de mai jos sunt selectate aleatoriu și rămâne la latitudinea cititorului să-și formeze opinia.
*articolul va conține poze pentru evidențierea diferențelor
*din motive ce țin de Protejarea Datelor cu Caracter Personal, nu vom face publice numele clienților și nici al concurenților.
Alte 5 Experiențe de la EpicsPhotobooth
Dacă Paul Ferinni spunea că: ,,Fiecare experienţă este o oportunitate”, George Bernard Shaw ne spune că. “Experienţa ne învaţă că oaemenii nu învaţă nimic din experienţă”.
Putem începe de la această premisă. Tind să îi dau dreptate, dar în acelaşi timp îmi doresc să încep să îl contrazic. Aș vrea să începem să învăţăm din propriile experienţe, dar şi din experienţele trăite de alţii.
În rândurile de mai jos, vă voi prezenta Alte 5 Experiențe de la EpicsPhotobooth , din care sper că vom învăţa ceva.
1.
“Pe el îl dorim la noi la nuntă. L-am mai văzut la alte 3 evenimente. Mereu era la “4ace”, prezentabil, amabil, potrivit locaţiei elegante şi serviciului pe care îl prestează. ” Spuse mireasa la semnarea contractului, colega mea fiind foarte uimită.
M-am simţit flatat. Printre puţinele ocazii în care mi se aduc complimente în mod direct. Momentul în care simt apreciere, amestecată cu puţină mândrie. M-am înclinat, am mulţumit şi am întrebat naiv: „Se poate şi altfel”?
Răspunsul dat m-a făcut să trec de la fericire la indignare, într-o fracţiune de secundă.
„Da, am văzut la alte oglinzi şi cabine, asistenţi în tricou şi pantaloni scurţi, chiar şi în şlapi. Eram la nuntă, unde toată lumea e elegantă, nu la vreun POOLPARTY”. În timp ce gândeam: „Sigur sunt mulţi care fac asta” , am răspuns:
„Acum înţeleg de ce vă doriţi un asistent la ţinută. Așa sunt toți colegii mei.”
2.
“Dar putem să ne facem şi poză?”
Eram prezenţi la un târg de nunţi, unde teoretic participi pentru a-ţi prezenta serviciile şi ofertele. Întrebarea mi s-a părut ciudată, dar mai apoi am aflat că practic, se poate 😊
“Bine-nţeles, chiar vă rog!”Am răspuns eu.
Mare mi-a fost mirarea, chiar mai mare ca a lor când le-am şi printat poza. Mi-au spus că la una din OGLINZILE prezente la târg nu puteau să îşi facă poză pentru că: “NU ERA PORNITĂ”. La alta, “ÎL AŞTEPTA PE COLEGUL CARE E DUPĂ CONSUMABIL” şi “SĂ AŞTEPTE DACĂ DORESC”. Bine că nu au aşteptat. 2 ore mai tarziu şi colegul nu venise, iar cealaltă oglindă tot nu era pornită…
3.
“Bună, aici este cabina foto?”
Spuse o domnişoară draguţă, îmbrăcată decent, intrând în una dintre sălile de la o locaţie de top din Timişoara. Se apropie de locul unde eu stăteam la Cabina Foto .
“Da, pofteşte.” Am răspuns scurt, crezând că este o invitată care doreşte să îşi facă poze. Dar supriză! Nu era aşa. Domnişoara îmi spune: “Am venit, ce trebuie să fac”?
Cred că şi-a dat seama că ceva nu e în regulă. În acel moment, ridurile de expresie şi-au făcut apariţia pe faţa mea.
Pierzându-se puţin cu firea, a spus ceva de genul: “Ah…Cred că nu aici…nu e bine.” Şi a plecat. Nu am putut să mă abţin. Profitând de faptul că nu mai erau doritori de poze instant, am ieşit după ea să văd care e greşeala.
Greşeala, destul de mare zic eu, era că dânsa trebuia să fie asistentă în sala cealaltă, la o oglindă. Ospătarului, care fusese martor la toată scena, i-a aparţinut concluzia: “E clar ce poze o să se facă dincolo”.
4.
“Bună ziua, mă puteţi ajuta cu o ofertă?”
“Bună ziua, da, cum să nu? Vă rog doar să îmi spuneţi data, pentru a verifica disponibilitatea.”
“Poimâine.”A răspuns ea.
În momentul acela mi-am zis: Mai am o cabină liberă, pot să o ajut pe doamna cu o ofertă bună.
“Din fericire mai am o cabină disponibilă. Mă bucur să vă fiu de ajutor”
“Mulţumesc din suflet.” Spuse ea, iar de aici începe adevărata poveste.
În continuare doamna îmi explică defapt că ea are o cabină foto, că este din Jud. Gorj şi că a mai contractat un eveniment pe aceeaşi data. A mai spus că nu ar mai veni până în Timişoara şi ar ceda evenimentul altcuiva.
Destul de logic: ai o cabină foto şi 2 evenimente la 300 km. distanță unul de celălalt în aceaşi zi.
I-am spus că o ajut, în condiţiile mele, la preţul meu, să fie bine pentru toată lumea, cum se zice. Ce m-a frapat (dacă până atunci eram doar… uimit să zicem, de ce auzeam) este faptul că după ce am aflat o serie de detalii cu privire la eveniment, am întrebat despre designul pozelor. Îmi imaginam că este deja făcut, că mi-l va trimite pe mail, fiind cu 2 zile înainte de eveniment.
Surprize, surprize. M-a întrebat pe un ton, mai că mă certa: “Cum adică să îl facem înainte? Noi le arătăm la eveniment câteva variante. ( nu mai ştiu exact ce nr. a spus) Îi punem să aleagă unul, le trântim numele pe el, data, ce mai vor ei şi gata. Nu ne complicăm.”
Pe lângă asta, mi-a mai cerut şi un colţ foto cu băncuţă…să nu mai vină pană la Timişoara. Ce aş mai fi putut răspunde, când ştiu că designerii noştri se ocupă de fiecare client în parte? Chiar şi cu o lună înainte de eveniment! I-am urat o zi bună şi m-am întors la lucru.
5.
“Salut, nu te supăra că întreb, vreau să ştiu şi eu care e diferenţa dintre oglindă şi photobooth.”
O întrebare pertinentă, la care răspund cu mare drag oricui, oricând sunt întrebat. Care aş vrea să fie pe buzele tuturor în momentul în care se interesează de acest serviciu. După răspunsul protocolar de ordin tehnic şi estetic, l-am invitat să citească şi prima parte a blogului. Poate regăseşte acolo „oareşce” diferenţe. Mi-am permis apoi luxul de a pune şi eu o întrebare. „Care este diferenţa dintre o oglindă şi celelalte 999 de olginzi”?
Cu un zâmbet pe buze, mi-a răspuns:
“Diferenţa e doar numele, în rest sunt la fel toate.”
I-am strâns mâna pentru răspunsul dat. I-am mulțumit oarecum pentru că îmi confirma ceea ce ştiam deja. I-am spus, văzând interesul crescut pentru photobooth, să fie atent la cei care au alăturat termenul de oglindă la conceptul de Photobooth sau Cabina Foto…
Bonus
6.
“Am fost la o nuntă, spuneau că au photobooth-ul inclus de la sală. Nici nu era photobooth, aveau oglindă. Eram vreo 350 de invitaţi şi am stat la coadă 35 de minute să ne facem o poză. Aveau program doar de 4 ore. Ne-au dat o poză. După ce ca abia ne vedeam în ea, am ieşit pe fundal şi cu jumătate din oamenii ce stăteau la masă.”
M-am simţit trist să aud din nou povestea asta. Ştiu de la colegii mei că şi la nivel naţional ne confruntăm cu situaţia în care unele locaţii pun la dispoziţie cabine foto. În majoritatea cazurilor, oglinzi, sub formă de cadou, reducere etc.
Rămâne la latitudinea voastră dacă e bine sau nu. Dacă fiecare furnizor ar trebui să fie concentrat pe domeniul care l-a consacrat.
Nu doresc să insinuez nimic. Este o piaţă liberă, fiecare alege ce doreşte, de unde doreşte şi cum doreşte. Însă, liber este şi dreptul la exprimare. Am făcut uz de el pentru că fiecare dintre voi are dreptul de a fi informat.
Ca de obicei, concluzia rămâne la voi. Şi nu uitaţi:
“Mereu se va găsi cineva care să spună ca face același lucru ca tine, dar pe bani mai puțini”.
Blog de Silviu Marian – Franchise Owner
Photo Credits Epics Photobooths – Andreea Saigo – Brand Ambassador
P.S Oferta pentru cabina foto pentru nuntă , corporate, activări de brand sau orice alt tip, o găsiți aici sau la 0735638201.
Comments are closed.