5 Experiențe de la Epics Photobooth este un blog informativ
*relatările de mai jos sunt selectate aleatoriu și rămâne la latitudinea cititorului să-și formeze opinia.
*articolul va conține poze pentru evidențierea diferențelor
*din motive ce țin de Protejarea Datelor cu Caracter Personal, nu vom face publice numele clienților și nici al concurenților.
Prin participarea la peste 500 de evenimente în decursul a 4 ani, am avut ocazia să cunosc nenumărați oameni și să ascult mii de povești. Unele dintre acestea fără a vrea neapărat. Fiecare dintre aceste povești au reprezentat pentru mine un sfat din care am avut ce învăța. Fiecare eveniment a fost o experiență din care cu siguranță am rămas cu cel puțin un lucru.
5 Experiențe de la Epics Photobooth
,,Fiecare experienţă este o oportunitate” spunea Paul Ferrini. Spusele lui nu doar că au o însemnătate aparte, dar se aplică în mod constant în meseria pe care o practicăm. ‘
În acest context în care oportuniștii se arată la suprafață din ce în ce mai des și în sens negativ, iar calitatea nu mai este un criteriu de selecție în detrimentul prețului, oamenii trebuie ajutați, nu dezinformați.
În cele ce urmează, vă voi enumera 5 remarci ale clienților noștri, care ne dau de gândit, exemplificate concret.
-
„De ce pui magnet pe toată suprafața pozei? Nu ieși mai scump?”
A fost o întrebare la care nu mă așteptam în acel moment și nu am putut să răspund altceva în afară de:
“Pentru o mai bună calitate a pozei, pentru o mai bună aderență și pentru că asta promovăm: Calitate nu Cantitate”.
Aveam să îmi dau seama mai apoi de ce această întrebare bruscă a domnișoarei, în timp ce primea poza. Ea deschide poșeta, scoate o poză de la un alt eveniment și mi-o întinde râzând, ca și cum ar fi vrut să facem schimb.
Mărturisesc că m-am abținut să râd văzând claritatea (vom vorbi despre asta la punctul 2), dar mai ales văzând bucățica de magnet de pe spatele pozei, care deja începea să se onduiască în jurul său. Zâmbind am spus:
“Da, acum înțeleg de ce spui că ieșim mai scump”.
VS
-
„WoW, ai văzut ce clare și luminate sunt pozele? Oare ce aparat folosesc?”
A fost momentul acela când, cuprins de o fericire interioară, am simțit nevoia să intervin în discuția dintre cei doi aflați în spatele meu. Am răspuns mai mult cu o explicație tehnică: “Folosim aparate de fotografiat profesionale. La fel și blițul, dar și noi suntem instruiți în setările de luminozitate în diferite medii și condiții de lucru”.
Nu m-am putut abține să întreb dacă au avut o altfel de experiență în fața unei alte cabine. Abătuți parcă, mi-au răspuns că:
“Da, chiar la un eveniment organizat de noi”, în timp ce îmi arătau o poză pe telefon.
-
„Ce tare, aşa da! Nu am crezut că se poate. Nu mai plecăm de aici! ”
Toate acestea într-un cor de interjecţii şi urale în momentul în care am mişcat photobooth-ul 1.5 metrii mai în spate pentru a încăpea 17 oameni în poză. Mare mi-a fost mirarea să aflu că majoritatea cabinelor sunt aşezate la punct fix, neputând fi ajustate în caz de necesitate.
-
„Câte poze ne dai? Numai două?”
Îi răspund domnului care își făcuse poze cu foștii colegi de liceu că:
“Bine-nțeles că nu. Vă voi printa 12 poze, câte una pentru fiecare dintre voi”.
Surprinderea de pe chipurile lor nu putea fi ascunsă. Nici nu am apucat să întreb de ce această surprindere, căci unul dintre ei mi-a și spus răspunsul:
“La mine la nuntă am avut pe altcineva. Au spus că se printează nelimitat, dar nu mai mult de 5 copii. Bine…asta cu 5 copii am aflat-o în timpul evenimentului, după ce am semnat contractul, firește.”
Mi-a strâns mâna, m-a felicitat și a plecat.
-
„Sper că nu veniți la cel mai important eveniment al vieții mele cu tot felul de cabluri, trepiede, flash-uri și umbrele, că dacă vreau chestii dinastea, mă duc la studio. Vreau ceva compact și elegant, iar imprimanta sau ce mai aveți voi sper că nu sunt scoase pe afară și atârnate”.
A fost o rugăminte care nu se aplică în cazul nostru, dar clientul, neștiind cum arată cabina noastră, a presupus că este la fel ca multe altele ce le-a văzut el. I-am răspuns prin a-i arăta o poză cu photobooth-ul EPICS și explicându-i că absolut nimic nu este la vedere, în afară de cablul de alimentare, care oricum va fi mascat de o bandă de protecție.
Așa sunt eu, aleg să am grijă de toți clienții mei și nu numai. Am ales să vă spun doar 5 dintre miile de povești, dar promit că voi reveni cu altele cât de curând.
Concluzia rămâne la voi, dar să știți un lucru:
“Mereu se va găsi cineva care să spună ca face același lucru ca tine, dar pe bani mai puțini”.
Blog de Silviu Marian – Franchise Owner
Photo Credits Epics Photobooths – Andreea Saigo – Brand Ambassador
P.S Oferta pentru cabina foto pentru nuntă , corporate, activări de brand sau orice alt tip, o găsiți aici sau la 0735638201.
Comments are closed.